Hoppsan

En vecka sen man skrev sist, oops.

Gjorde högskoleprovet igår, min hjärna var helt död när jag kom hem. Hade kalas för pappa men jag var lite otrevlig och gick ut och red. Vid tio körde jag brorsan till hans kompisar sen stack jag till Jonte sen blev det stan. Tack för att ni inte övergav mig killar. I will remember.

Och nej! DET HETER INTE PEPPARKVARN.

Har nyss hämtat bilen och mockat. Ska träna klockan två. Orkar egentligen inte. Men man måste ju. Tävling på påsklovet. Måste nog ta och lugna ner tempot lite på allting innan jag typ går sönder. Mkt att stå i, men för de mesta är de kul.

Och förresten jag ska med Franciska till reklambyrån i stan och jobba lite. Det ska bli riktigt, riktigt, riktigt kuuuul. Cant wait. Nej nu ska jag slänga på mig ridbyxorna.

Glöm inte OC ikväll.
Vill ha sommar!

Jag och Flisan vid havet förra sommaren. Mysigt. Vill ha sommar nu!


Kommentarer
Postat av: Morten Maskin

Om det inte heter pepparkvarn vad heter det då?
Tiffany :D

2007-04-02 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0