Skärtorsdag

Precis kommit hem från Tuuuuubbe. Kollat någon ghetto film, helt ok för att vara ghetto faktiskt.

Igår var jag på Nicklas träning. Flisan var mega duktig, och det var verkligen jättekul. Tränade med fem andra tjejer som jag inte känner. Kände mig som en lite outsider. Tur att Flisan hoppade som bara den. Inte så dumt att jag fick träningen helt gratis heller. Tack för den! Hoppade typ 1.30 och hon har inte gått så hårt sen i sommras så jag känner mig hel nöjd över hennes prestation. Men nu blir det inte mer hoppning från tävlingen. Rida i skogen imorgon, härligt!

Så var det påsklov för min del också. Ska typ plugga, plugga, plugga. Måste göra klart ett arbete om andra världskriget, ett arbete om multinationella företag plus plugga inför prov. Och plugga matte. Helt glömt den kursen. Hoppsan.

Till helgen blir det inget partajande. Jobbar lördag till måndag. Money, money. Väla imorgon och kanske lite påskmat, om ngn kan laga till mig. Eller ja, man kanske inte lagar påskmat. Men ngt gör man nog. Typ fixar fram ägg, det är de enda jag kommer på nu som ingår i kategorin påskmat. Nej nu är jag fanimej trött när jag ger mig in på området mat.

GOD NATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0