Spring feeling!

Vilket väder! Riktig härlig försmak på sommaren, och de har man passat på att njuta av.

I fredags blev det hampan och utposten. Fast jag var nykter och körde. Johan bjöd mig på kaffe på utposten och det var verkligen jättesnällt, det tråkiga var att jag blev mega pigg av den och somnade inte från 4.30. Dröjer ett tag innan jag blir sugen på kaffe igen. När vi skulle hem var vi åtta pers i Tobbes lilla bil. Hel packat. Rutorna var helt igen immade och jag körde på känn. Men hem kom vi.

Igår tränade jag klockan tio, var varmt redan då. Och massa äckliga flugor. Men Flisan var duktig. När jag kom hem slängde vi ut hästarna och precis när jag skulle börja mocka fick jag sms av Jonte: Vi hämtar dig inom 30 min. Som tjej får man liiiiiite panik. Snabbt som fan in i duschen och hitta lite vettiga kläder. Sen blev det Danmark med Danne, Björn, Jonte och Hanna. Satt på torget, riktigt skönt och mycket folk. Drack lite cider och jag och Hanna lyxade till de med en glass. När vi befann oss i Sweden igen var nästa hållplats Oj, på jakt efter krubb. Sen blev det jääääääääättegod mat hos Danne av hela smeten. Var lite anti först, som vanligt, helt i onödan såklart:)

Idag ska jag plugga. Tänkte sätta mig ute i solen, shame on me om jag sitter inne i detta vädret. Sen får jag rida en sväng, och gå ut och gå ikväll:) Ååh luktar jättegott här hemma, mamma bakar bullar. Mums. Måste ner och smaka!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0