Sunny days:)

Nu får jag faktiskt lov att sitta framför datorn för jag har varit ute heeeeea dagen. I skolan har vi bara varit utomhus och grejjat med hästar. Och när jag kom hem så pysslade jag massa i stallet, sen legat och solat i lite mer än en timme:) Sköööööööönt. Ska träna ikväll vid halv åtta. Tur att det är så sent annars hade det blivit rätt varmt.

Hoppas vädret håller i sig till Valborg. Alla verkar ha panik. Vad händer? Den stora frågan. Såklart vill ingen få sin ställe invaderat. Konstigt. Jag bryr mig nog inte så mkt om Valborg, det är bara en ursäkt för alla så de kan bli mega fulla och må cp dåligt dagen efter. Härligt. Nej men lite grillning och sånt hade suttit fint tycker jag:)

Annars så är de lugna puckar. Lön idag så de flesta är glada plus så fint väder. Jippy.

Nej nu ska jag gå ut lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0