Tjohej!

Igår var en ganska crazy dag. På historien på förmiddagen började vår lärare gråta för hennes hund hade blivit överkörd. Då ble alla helt blödiga. Jag, Ida, Christa och Carro bestämde oss för att köra till Åbyskolan och leta lite bättre material. Pluggade så in i helvete. Neeeeej. Men vi träffade en massa härliga människor. Snackade med Malin, Lina och Emelie. Kul! Sen käkade vi flottigt, efter det var vi tvungna att köra till Ekebo och handla godis.

Sen ringa Linda och frågade om jag skulle med till en pub i stan. Japp jag är på. Men det slutade med att vi körde runt i en cabbe i typ tre timmar. Säg ngnstans vi inte var. Också fick jag se Lindas underbara hus. Så fint, avis.

Om ni såg några galningar i cabbe igår som sjöng looking for som hot stuff så bli inte rädda. Vi är inte så galna egentligen som vi verkar.

Idag är det träning för Nicklas Arvidsson plus att det är prov i samhälle imorgon. Och när ska jag hinna plugga? Inatt kanske? Blä så mkt det är att göra. Jaja. Nu ska jag fan slängapå mig solbrillorna och brumma till skolan.

Ciao!
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0