Dags igen...

Träningen gick helt perfekt, Cajim hoppade bana för första gången i sitt liv. Vattenmatta och allt:) Jag stirrar upp mig lite väl mycket bara. Måste sluta styra och rida lite mer med benen så blir de kanon. Syrran fick låna Flisan idag för hon var ridsugen. Guuud så hygglig jag kan vara.

Nu ikväll stack jag, mamma och syrran till Familia. Jag handlade läppglans, IGEN. Man kan ju tro att jag är besatt. Men det är jag inte. Tycker bara det är kul. Fast det gör inte Björn. Han pussar inte på mig när jag har de på. Så jag får passa på när han är borta. Också köpte jag en ny klocka som jag är hel nöjd med. Plus en höst jacka, det sved i plånkan men jag måste ju faktiskt ha en jacka. Den är rätt snygg som pricken över i:et. Inte illa va? Köpte den på JC. Valde mellan den och ett par Diezel jeans. Tokig i diezel och har för många så därför blev de en jacka. Måste ändå vänja mig av vid att handla så mycket dyra jeans. Men så är det när man har stor rumpa och måste ha special, special storlekar för att något ska passa. Då blir de dyrt.

För övrigt så var Maria här en runda nyss och kollade hur de går med bygget. Alla fyra vägarna är snart färdig murade. Här går de undan. För tre veckor sedan stod de och grävde ut de gamla golvet, knappt så man kan fatta de. Hur många har en farsa som arbetar så hårt? Va? Inte många de.

Imorgon klockan elva ska jag träna Flisan. Sen ska jag mocka ut hennes box så ska mamma och jag städa den. På lördag hämtar vi Precious så då kommer de bli fullt upp.

Ringde idag och sa att jag inte kunde komma och provjobba, de var inte så farligt som jag trodde. Rätt lugnt faktiskt. Har varit så jävla dålig idag och inte läst engelska ett dugg. FAN! Om de bara hade varit roligt så hade det varit enklare. Men jag får väl kämpa mig igenom några sidor innan läggdags.

En vecka kvar till jag ska hälsa på i Växjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0