Hej?

Blä vad jag känner mig mega flottig. Usch. Idag skulle jag ha sovmorgon och inte rida. Klockan åtta vaknade jag. Pigg som en lärka eller hur det nu är man säger. Så skulle jag släppa ut hästarna men de var redan ute så jag mockade istället. Sen har jag gjort klart mitt arbete i engelska. FAN VA BRA JOHANNA! Guldstjärna på dig. Åååååh tack så jättemkt, va snällt. Precis som ngn tycker så. Nej.

Här om dagen var jag om mamma på Familia, handlade present till Ida. Och två nagellack, ett par sandaler och en engelska bok som jag flitigt läser i. Och nej det var inte ironi, faktisk sant, jättesant.

Nu gör mamma spagetti och köttfärsås, och vi ska äta chokladpudding till efterrätt. Muuums. Borde egentligen dammsuga. Men orkar inte. Orkar inte ens göra vid mig. Börjar jobba om en timme. NEEEEEJ. Vill inte.

Nu chattar jag med Nille. De va längesen. Han är kul:)

Imorgon ska jag till Ida, vi ska feeeeeeeesta. Först äta lite middag och sånt. Trevligt. Cant wait. Nej nu ska jag fan dammsuga och sen ska jag kränga sen ska jag (flottig som jag är) köra till jobb. Får väl se om de händer ngt kul när jag kommer hem. Hooooppas.

Miss you.
Tjaaaarååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0