I will surivive.

Skulle bara säga att jag aldrig dog. Puuuh.

Imorse tränade jag med Flisan. Hon var mega, super, duper duktig. Jag börjar nog hitta feelingen nu tror jag. Härligt. När vi kom hem slängde vi ut hästarna igen sen högtryckstvättatade jag och mamma de två sista boxarna. Så nu har hela stallet blivit tvättat, skönt.

Snart ska vi äta middag, mamma har köprt sparris. RIKTIG sparris, inte sån på burk. Har inte ätit mer än en macka idag. Haft så ont i magen. Men nu kände jag hur mega hungrig jag är. Det är Björn som väckt min kärlek för sparris, precis som han väckt så mycket annat till liv:)

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske sola lite. Men vet knappt om jag orkar de ens. Ska ta bort mitt nagellack och sätta på nytt. Vet inte vilken färg bara. Och imorgon är de fest. Ska bli kul att de händer lite. Ska ha my new clothes. Hoppas det är höst väder så jag kan ha min höst jacka.

Krubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0