Jowhäääännäää.

Gick upp klockan sju, red Cajim en runda först. Inget går upp mot en härlig höst morgon. Den kan göra hela dagen. Sen var de dags för Flisan, red bort till Sanne och Jannie där jag skulle möta Maria. Vi red ut en lång runda på cirka en timme. Maria är galen, hon hängde av sig sin jacka på en pinne i skogen för hon blev varm. Men den var kvar när vi kom tillbaka. Sen släppte jag ut hästarna, Migge bet mig i armen. Ibland är han ett as. Putsade mina träns och tvättade av mina benskydd lite. Imorgon klockan ett är det träning. Can`t wait. Har fått tillbaka lite inspiration nu.

Ska ringa ikväll och säga att jag inte kommer provjobba på fredag. Jag kan inte. Det kommer bara bli fel, tiderna passar inte alls mig. Det är jobbigt att vara ifrån Björn som det är, nu kan jag mer eller mindre åka upp vilken helg jag vill. Men ett helg jobb sätter verkligen stopp för det och de är de sista jag vill. Kan inte jobba alla helger i månaden de går inte. Har ju tänkt tävla med Cajim också och de går ju inte på vardagar direkt. Någon helg kan jag jobba faktiskt. Men hästarna och Björn är mer än viktigast i världen♥

Läste faktiskt ett kapitel engelska igår kväll, har läst fyra sidor idag och tänkte försöka ta mig igenom hela de kapitlet idag med. Jag hatar de. Jag vill bara få de överstökat. De ligger liksom och gnagger i bakhuvudet hela tiden,

Funderar på att måla naglarna. Kanske slutar bita då? Det är värt ett försök.

image33
Nytt läppglans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0