Shut up and drive;)

Så ja nu sitter jag här med massa ångest för att jag varit för lat för att rida. Slutade jobba klockan ett, sen satt jag hos frisören från två till halv fem. Sen kom jag hem åt och mockade. Helt plötsligt var klockan sju och jag var inte sugen på att rida:( Shame on me.

Imorgon klockan sju kör vi till Ullared. Gööööööött. Ska upp tidigt och mocka innan vi kör. Så när jag kommer hem ska jag bara rida. Sen träffa min Älskling för han kommer hem imorgon. Ääääääntligen.

Nu ska jag och mamma gå ut och ge hästarna kvällsmat.

image19image20
image18

Snyggt jag visar upp nya frillan. I solsken och allt. Men fotona är egentligen till Björn. Så det är så.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0