Skånska är vackert.

7 imorse ringde klockan. Halv nio var jag och Maria ute och red i skogen, kul. Nu är jag dödstrött. Funderar på att vila lite.

Ska prov jobba på fredag. Ångest som fan. Vill inte egentligen. Jag som servitris? Jag är världens klumpigaste och kommer garanterat göra bort mig. Helt ärligt så hoppas jag att jag inte får jobbet.

Förresten så har jag varit duktig idag, tvättat massa häst saker:) Ikväll ska jag läsa engelska. Blä. Men jag måste skärpa mig nu. Jag är så jävla lat.


Imorgon så ska jag och mamma till stan och strosa runt. De ska bli trevligt.


Om du tror du styr mig då förstår du ingenting om vem jag är

för du bara ljuger om var du var
om du tror de duger för att jag ska vilja spela i ditt spel
då tar du fel
För jag har förklarat tusen gånger vad det är som jag vill ha
men du bara sjunger dina sånger om hur allting är så bra
jag vet du har letat bland mina vänner efter ngn som vill spela ditt spel
Tror du jag vill veta vad du känner, och vill trösta dig en gång till?
Då tar du fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0