Thailand? Jag ska till Tallinn.

Klockan sju ringde klockan, men då ville inte jag gå upp så de sket jag i. Halv åtta ringde Björn sen kunde jag inte sova mer. Gick ut i stallet och ryktade Migge, sen släppte jag och mamma ut hästarna i hagen och mockade. Efter det blev det Helsingbiorg.

Dagens "fynd":
♦DKNY handväska
♦Vit långarmad tröja från Gina Tricot
♦Linne i spets från Update

Och vid ett var jag och mamma färdiga, blev lite käk på Petters. Jag känner mig fetare än vanligt. Speciellt när man gått på stan. 80% av alla brudar är snyggare när de går på stan än vad jag är när det är utgång. Hur har de råd? Och hur orkar de? Håret är perfekt och de är sminkade som jag vet inte vad. Grymt jobbigt, man känner sig helt vilse. Ska man se ut så? Och vem har sagt att man ska se ut just så? Okej jag gillar kläder det ska jag inte ljuga om, men jag köper kläder som är "tidlösa" så som jeans och stickat. Och fryser de inte? Mini kjolar och högklackat. Jag hade pallat max 5 minuter. Och ni ska tänka på att det är kullersten på vissa ställen. Sen är jag nog världens mest osexiga tjej. Jag fryser jämnt och det är inte så ofta man kan se mig i endast linne. Är alltid väldigt påpälsad men jag trivs så. Det sa jag faktiskt till mamma imorse.

Fan va skönt det ska bli med höst. Då kan man ha på sig en massa kläder och slipper visa sin feta kropp


Jag gillar hösten grymt mycket. Kan redan känna hur jag börjar bli piggare. Kall, klar luft på morgonen. På eftermiddagarna blir de mörkt och människorna drar sig in mot mysiga cafèn. Man får lov att dricka hur mycket varm oboy man vill. ÄNTLIGEN. Och ingen klagar om man tar på sig en extra tröja eller tar halsduk. Man får lägga sig framför tv:n utan att ha dåligt samvete. Ååååh vad jag saknar kylan. På tal om höst blev jag sugen på att se Atumn in New York, någon som har den?

Nu ska jag läsa ett kapitel i min engelska bok, sen vila och eftermiddagen/kvällen ska tillbringas i stallet. Fan vi ska ha fläskpannkaka idag. Jag kommer vara mega hungrig och gnällig. Men de gör inget, jag beöver äta mindre.



"killar måste ha sex för att må bra, tjejer måste må bra för att ha sex."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0