Thanks:)

Igår så anlände jag till Ida vid sex tiden. Var typ först på plats:) Cirka en timme senare när de andra 25 personerna kommit satte vi oss vid bordet. Mittemot mig fick jag Christa, sidan om henne satt Martina och sidan om mig satt Ida. Vin, bacardi, öl och andra smarrigheter kom snabbt upp på bordet. Och fy fan va vi skålade. Man kunde tro att vi aldrig sett sprit innan. Så jävla orutinerat att sitta ner och drick så mkt. Jaja, vid nio tiden var ju vi fyra lagom packade. Vi var även först på dansgolvet. Shit va vi dansade. Alla blev ju helt genomsvettiga och äckliga. Vid tio tiden så tyckte jag det kändes som om klockan var fem på morgonen. Och min mobil ahde dött. Det är fan hemskt när de händer. Man blir helt j'vla handikappad. Riktigt irriterande. Och precis när allt var som mest tråkigt dyker Mange upp. Som numera kan titulera sig med Idas pojkvän. Hihi, så kul men samtidigt så komiskt. Har känt Mange jättelänge, och på studenten träffades han och Ida. De är så jävla perfekta ihop. Bättre än Mange får hon leta länge efter:) När jag och Mange haft lite deep talk så dyker Erika upp. Erika är alltså Manges lillasyster. Vi har tränat ihop och haft så jävla kul tillsammans. Ååååh va kul det var att träffa henne. Ville knappt sluta kramas. Och resten av kvällen tillbringades med att umgås och prata gamla minnen med Erika, vilket osm var väldigt kul. Vill så gärna ta upp kontakten, hon är ju så go. Vid ett tiden var jag ju så gott som nykter eftersom jag helt glömt bort att dricka sedan alla underbara människor anlänt. Halv två kom min taxi och det var jag faktiskt glad för. Var lerig om fötterna, hade myggbett på alla oklädda hudpartier och började redan känna mig bakfull. Tack för en underbar fest Ida! Fast du var så packad så jag är förvånad om du ens minns hälften. Men då kan jag säga att du verkade ha kul i alla fall:)

När jag var hemma i min säng ringde jag och väckte Älskling. Var tvungen att säga att mobilen dött så jag inte kunnat höra av mig. Och imorse vid halv tio väckte han mig. Sen har jag inte kunnat sova sen dess.

Är i´nte bakfull men mega trött. Vil bara ligga i sängen i nattlinne och glo på tv och kränga ngt extremt flottigt. Men måste ner med tre hästar på ridhuset varav två ska ridas. Känner mig omotiverad. Konstigt? Ska vi prova byta liv? Haha.

Nähe jag får väl byta om till ridkläder så jag kan få komma tillbaka till min säng ngn gång.
image25image26image27
Jag och Ida:)                                        Christa!                              Idas valpar. Söööööta.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0