What to do?

Jag har redan mockat. Känner mig duktig. Och när jag skrivit klart detta inlägget ska jag städa på mitt rum, framför allt dammsuga. Och sen kanske läsa engelska. Örk. Igår innan jag skulle sova var jag fast besluten om att jag inte fick sluta mina ögon förrän jag läst ut kapitlet. Men de orkade jag inte. Stängde boken när jag läst typ halva kapitlet. När jag läst klart de är halva boken avklarad. Det närmar sig.


Om fem timmar ska jag träna. Tiden går långsamt.

Har lite beslutsångest över vad jag ska göra i helgen.

  • Fest i Åstorp?
  • Fest hos Mange i Klippan?
  • Fest i Helsingborg?
  • Utgång med några tjejkompisar?

Ringde aldrig om jobbet igår. Jag är kass. Men innan träningen ska jag ringa.


STÄDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0