Busy

Oj vilken härlig jul. Längtat så länge och sedan är den förbi i ett nafs. Har haft jättetrevligt och fått många fina julklappar.

Igår fick jag se Dannes och Elins lägenhet. Jag blev GRYMT avundsjuk. De var verkligen jättefin. Kan man spola fram tiden typ fem år så jag också kan få bo med min pojkvän? Jag hoppas att jag inte ångrar att jag kommer börja plugga. Men de tror jag knappast. Jag vill lära mig massa:D I alla fall så hjälpte Björn och Nicke till med att flytta massa sket tunga saker. Och jag tittade på. De var jätteduktiga. När inflyttningen var klar drog jag och Björn till väla. Hittade inget, eller jo. MAT. Skulle ta bussen hem och de var svin kallt att stå och vänta. Hade mega tur att Lasse (Dannes pappa) skulle hem precis då så han plockade upp oss.

Idag har jag och syrran plus mamma varit ute och ridit. Lite kaos blev de men de va ändå trevligt. Ska snart till familia, måste hitta något att ha på mig på nyår!!! På tal om nyår så har jag skickat sms till alla som kommer att de kommer att bli lite rånade idag. Hoppas de är okej.

Imorgon ska jag och Björn + Danne och Elin och handla maten till nyår. Kommer bli maaaaassa mat. Hoppas bara vi fått pengar av alla tills dess. På kvällen ska vi till min mormor och morfar och vara supersociala och äta där. Fan va duktiga vi är.

Nej nu ska jag göra vid mig.

LÄNGTAR TILL NYÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0