De närmar sig...

Snart, snart, snart är de julafton. Wiiie. Innan dess är det en del som ska hinnas med. Imorse var jag och mamma iväg med Precious, de gick jättebra. Kan styra och bromsa själv nu. Gasa är värre. Trillade av henne i onsdags när hon blev rädd för en vit papperslapp så har haft lite ont i ryggen men de gick bra ändå.

Snart ska jag med mamma och brorsan till oj. Vi ska handla all julmat. Jobbigt. Jag tänkte smita iväg och sola också. De hinner jag lätt. Sen kommer ju min babe hem idag. Någon gång. Om inte Dan håller han för länge i Växjö. De är och handlar julklappar nu. Sen ska de börja köra.

I eftermiddag/kväll kommer de en tjej ifrån Hässleholm som ska prova Flisan. De ska bli spännande och se. Hoppas Flisan sköter sig bara.

Imorgon ska jag med Björn till lite av hans släkt på julmiddag. Innan de ska vi inom hans mamma. Hon ska klippa min lugg:) Så snällt. Slingade håret igår. Tänkte att jag ville ha lite ljusare. Men de blev MYCKET ljusare. Aja, skit i de. De blir iaf billigare än att betala 800 spänn hos frisören.

Och huset är fin fint nu. Allt är på plats och jag har hjälpt till ganska mycket tycker jag själv. Bara lite små pill kvar nu, men mycket av de är saker som bara pappa kan göra. Men på måndag ska allt vara perfekt.

Och jag har panik, har ingen nyårsklänning. Aaaaarh. Känns som att allt kommer vara slut efter jul också. Men jag får väl försöka hitta något. Synd att man inte har några pengar typ. Men kanske kan hitta något fint ändå. Och vad ska man ha på sig på julafton?
Jag dööööööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0