Fredag:S

Både positiva och negativa saker med denna fredag.

Negativt: Två toppen brudar mindre på nyår.
                 På grund av min säng har Björn ont i sin rygg och kommer därför inte sova med mig inatt.

Positivt: Hittade min nyårsklänning idag.


Blir middag hos Danne och Elin imorgon ist för mormor och morfar. Hoppas mormor och morfar klarar sig utan oss. Men de tror jag säkert:) Nu ska jag ge hästarna mat och sen fortsätta kolla på Robbie som är sååååå het. Väldigt bra dvd tycker jag.


Kommentarer
Postat av: dannjella

ja, usch inte alls kul att jag inte kan komma :/ hade vatt kul som attan!
hörde att du pratat med linnea om att de inte blev liak dyrt, och den summan had ejag klarat av. Men har nu redan lovat en tjejkompis i hbg att komma till henne istället, har inte sett henne sen i somras.
men ja, vi får ta igen det! snart!

2007-12-28 @ 19:29:54
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0