Nykter helg

Fredag: Tittade när min bror spelade match. Var ruskigt spännande. Tyvärr förlorade de med 3-1. När jag sett två perioder brummade jag till Tobbe. Kollade Idol och sen Heartbreak kid. Somnade vid tolv snåret.

Lördag: Var piss väder ute så blev ingen ridning. Mockade och mös inomhus större delen av dagen. Fram emot kvällen stack jag till Simon. Danne och Elin berättade allt om deras resa och jag blev så jävla avundsjuk. Vill också utomlands med min babe. Typ NU. Vid halv tolv gav jag Nicke och Matte skjuts till Shell, sen körde jag hem. Pratade lite i luren med Björnis. Har hittat en kompis som jag jobbat med i Danmark på Facebook. Grymt kul:)

Söndag: Vaknade vid nio. Släppte ut hästarna. Sen har jag suttit framför tv:n och tittat på stockholm international horseshow. Man blir grymt ridsugen. Ska fika lite nu sen ut och mocka och rida. Vet inte om man ska gå på någon julskyltning idag. Tror inte de...


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0