Freak show!

Ledig idag, gött tänkte jag då ska jag sova länge. 6.28 ringer min mobil. Dolt nummer. Orka? Svarade inte. Sen ringer de fanimej hem. "Hej de här är från bemanningen, vi har kris har du lust att jobba förmiddag idag?" Och mitt oväntade svar blev: NEJ! Somnar om, 8.03 plingar de i min mobil. Hej Johanna hoppas allt är bra. Kan du hjälpa oss vecka 33, Nicklas ska till Dublin och rida lag. Mvh Jenny.

Då pelade jag mig upp ur sängen, verkade inte som det var meningen att jag skulle sova länge ändå. Mockade och sånt sen har jag legat i sängen och slöat. Och jag tror jag börjar bli förkyld. Jävla helvetes skit. Det fula är att jag sa till mamma igår undrar när jag ska bli förkyld, är rätt längesen nu. Smart Johanna. Näsan rinner konstant, känns redan som den håller på att fräta sönder. VILL INTE!

Ska träna med Cajim klockan två, sen ska jag rida Flisan. Och sen ska jag och sooooola:) Känner mig så jävla flottig. Blä. Onsdag ska jag göra vid håret, jippy. Och på torsdag blir det Ullared. Och på fredag kommer min Pälskling hem, om han orkar ska vi till väla då. Och så är det hans kusinträff. Spännande. Suger att jag jobbar helgen bara, men men. Sånt är de.

Nu ska jag kolla om mamma har några skumma örter som hjälper mot snorighet.
image15
Bra fotograf jag är. Eeeeeh nej. Så pigg är jag på
söndag kvällar när jag inte ehar ngt vettigt att göra:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0