Hate that I love you <3

goIda har jag och Linda gumman haft en underbar kväll!!! Åkte hem till henne på eftermiddagen, så körde vi till Lidl mitt premiär besök. Sjukt va? Handlade i alla fall sjukt billigt godis. Sen bar det av till city. Satt oss på Telegrafen och jag lyxade till de med oxfilè. Inte så illa pinkat. Va fan, man får skämma bort sig ibland. Vi satt där och åt gott och snackade ett bra tag. Sen hade Linda glömt sin mobbe så fick hämta den, akla vet ju hur smärtsamt det kan vara att inte ha den med sig. Man känner sig liksom inte hel. Hemsk känsla:P
Efter mobben var hämtad åt vi god mjukglass och satt på en bänk och snackade saker som gjorde att vår omgivning blev högröda i ansiktet. Haha. Men kul hade vi.

Glömde nämna att vi hann med och sitta på Nicks där emellan:) Sen var det dags för bio. Pirates of the Caribbean - vid världens ände. Jack Sparrow är ju så cooool. MIN IDOL. Löööööve him:) Han har så sjukt go humor och jag håller på att kissa på mig varenda gång han dyker upp på duken. Filmen var i alla fall otroligt bra. De tre filmerna får faktiskt vara de tre bästa jag någonsin sett. Och det är jag själv chokad över faktiskt, men så är det.

Så nu har jag nyss kommit hem. Bjudit brorsan på lite Cola som jag köpt, han har körtelfeber stackaren. Vet hur de är för det har jag också haft. Suger.

Förresten så är min farmor världens coolaste. Hur många har en farmor som man kan messa med? JUST DE! Hihi, lilla farmor:)

Nu har jag snart fixat tack kort till alla, ska skicka de i morgon. Och om jag glömt någon går de jättebra att påminna. Vi lever i ett modernt samhälle så det är väldigt tillåtet att göra de.

Har haft Rihannas nya album good girl gone bad hemma ett tag. Men först nu börjar jag tycka att vissa är bra. Hate that I love you är bra.

Nu ska jag nanna. Fan va gött att va ledig två dagar till:)

SAKNAR BJÖRN.
image14
Går de att se mer drogad ut? Haha. Dagen efter midsommar. Jag
var nykter men ändå död dagen efter. Blev i alla fall grillning hemma
hos Dan med den underbara rösten. Den bjöd han lite på den kvällen
plus gitarr. Myyyys.

NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0