Hey you...

Idag ringde väckar klockan 7.30. Fast jag vaknade redan 6.17 av ett gulligt sms:) Träning klockan nio. Flisan var grymt duktig. Hoppade 1.40 :O Like old days. När jag kom hem var det upp på den andra kamelen (Cajim) också härjade vi i skogen en sväng. Sen var jag så hungrig så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen så jag gick in och krängde en macka. Då ringde Ida, som fyllar 18 på fredag (hurra, hurra, hurra), och bjöd mig på fest hos henne den 11:e. Också frågade hon om jag ville med ut på fredag, hade varit kul men ska faktiskt pussas med Björn då. Och så jobbar jag helg också:(

Sen mockade jag och putsade mina saker. Har tvättat schabrak så det luktar sköljmedel i sadelkammaren, gott. När jag var klar i stallet hoppade jag in i duschen sen flö jag, syrran och mamma iväg till Ängelholm. Köpte puder (för första gången i mitt liiiiiiiiiv!!!) som enbart är gjort av mineraler och det är så nyttigt för huden att man till och med kan sova med de på! En burk varar i 1 år, och om man blir blekare/brunare kan man köpa en annan färg och blanda med den man har. Med puder + borste kostade det 720 kr. Jag vet det är dyrt. Men för mig var det ett riktigt bra köp. Har verkligen värdelös hy i vanliga fall. Har velat ha sånt här länge nu, till och med drömt om det

Varför blev texten cp nu då???????? Aaaaarh.

Nu lagar mamma mat och jag ska snart ner och käka.
Ska fixa frillan imorgon. Faaan va gött.

image16
Halva brorsan och jag innan Helsingborgsfestivalen.
image17
Ser ni så fin hy jag har????? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0