Student och födelsedag!!!!!!!!!!!!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEEEEENTEN. FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Den 15:e juni tog jag studenten OCH fyllade 19år. Kan det bli mer paffe? Verkligen två flugor i en smäll. Och jag hade en helt, perfekt, underbar dag. Fick massa fina presenter, en bärbar dator av mamma och pappa. Som jag knappar på nu. Inte illa:) Och jättefina örhänge av Björn. Blev jätteglad. Sen fick jag massa andra smycken, en glasskål, en spargris (fylld med två hundra kronor i femtiöringar, knappt jobbigt. Men jag blev glad ändå. Sen blev det massa, massa skumpa, och TONVIS MED BOMMOR. Alla bilderna får förklara dagen:)

Tack till alla som gjorde att jag föralltid kommer minnas den 15:e juni 2007 som en underbar student och perfekt 19 års dag. TACK!

image9

Kan säga att jag var nog den som fått mest blommor på hela skolan:)

image10

Minne för livet:)
image11

NPB04 FY FAN VAD VI ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0