Almost dead...

Är vad jag är nu. Jäklar vilken hård träning, känns ordentligt i ryggen nu. Men Flisan var duktig. Blir tävling på hemma plan på påsklovet. Ska bli kul.

Imorgon ska jag på teater. Har aldrig varit på teater så det ska bli väldigt spännande. Först trodde jag inte att det fanns någon biljett till mig, men så ringde Joanna (min svensk/samhälls lärare) när jag var på väg hem och sa att hon hade fixat det. Så de ska bli kul. Joanna hade sagt till Ida och Christa att vi skulle snoffsa till oss. Haha. Svårt att veta vad man ska ha på sig när man aldrig varit på teater, men jag tror jag kör på resturang stilen. Det är nog ungefär samma. Om jag nu ska gissa. Så det blir hem och rida direkt sen ska jag, Ida och Christa gå en runda på stan. Och klockan sju börjar teatern. Varar i tre timmar! Gäller fan att komma ihåg att gå på toa innan.

Och förresten, fan vad yr jag är. Klart det blir party på lördag. För Christa fyllar 19 år! Det ska självklart firas. Jag tycker vi ska ta Idas hus i beslag. Får se om jag kan övertala henne.

Precis när jag duschade hörde jag Sunblock med Baby Baby den var faktiskt rätt bra, och Shakiras nya är också bra. På tal om Shakira. Hur heta är inte hon och Beyonce i Beautiful liar? Till och med så vi tjejer sitter i soffan och dregglar. Eller nästan iallafall. Och förresten om ni inte fattade det där med duschen och att jag hörde musik, så är det inte så att jag är hel galen och har ställt in en radio i badrummet. Nej så här är det, vår ena del av huset är alldeles ny och i den delen finns det inbyggda högtalare i alla rum. Vilket man som tonåring uppskattar rätt mkt. På lördagkvällarna är det inte helt fel. Musiken på högsta volym, groggen i handen och sminket i full fart. Så får man in party feeling:)

Nästa lördag är det högskoleprovet. Usch. Fick brevet idag. Börjar 8.30 och varar till 16.15. En hel dag med prov. Jo jag vet att jag själv valt att göra de, men nu börjar jag fan ångra mig lite. Fast iofs så är det inte så många som tar tag i sånt i min ålder så det kanske är lite bra ändå. Även om jag hamnar på -0 om det nu går. Haha. Jaja, bara att göra sitt bästa ju.

Nu är klockan nio och jag ska lätt gå och sova. Sällan jag går och lägger mig så tidigt. Eller nej förresten! Brorsan har fixat förortsungar och säg att du älskar mig. Kanske man kan glo på. Om man orkar hålla sig vaken. Japp, sängen är det i vilket fall som helst.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0