Blåst!

Japp nu känner man sig hel blåst. Ha, ha, ha. Vaknade faktiskt inte så tidigt som jag trodde, runt halv nio. Skönt. Upp och göra frulle sen på med kläderna och brumma iväg till skolan. Snackade lite skit med Ida och Christa. Blir shopping så fort lönen kommer:)
Lite panik med matten ja, två månader på mig att läsa in en hel kurs pga av att förra läraren inte fattade betygsystemet, och det är ingen som blivit godkänd. Yeees. Precis vad man behöver nu i slutet. Jaja det är bara att bita ihop och kämpa på.
Mamma sa att Flisan har lite hosta, neeeeeeej! Hon får inte bli sjuk. Hoppas det bara är lite damm i halsen eller ngt. Ska ut och rida nu iaf, sen mocka och putsa min fin fina utrustning. Måste ringa Niklas och fråga om jag kan få plats och träna i någon av hans grupper. Nu börjar snart utomhussäsongen, då det gäller! And I want to be on top! Träning imorgon, kuuuul. Hoppas hon går fint.
Jaha, ikväll är det Anna Phil, helt fast i det. Kanske bara tanter och jag som glor på det? Haha. Nej, för jag vet att Christa också kollar. Jävla tur så jag inte är helt udda.
Till helgen är det dressyrtävlingar på ridhuset och jag ska skriva protokoll, kan bli hur fel som helst. Men man måste ju lära sig. Och sen blir det kanske lite partyyyyy. Men ska inte ta ut ngt i förksott. Är ju för fasen bara måndag. Lär bli en packad vecka, I can feel it. Cp mycket att göra i skolan. Plugga, plugga, plugga, plugga = no life. Nej nu ska jag fanimej sluta gnälla och gå ut och rida. Have a nice (fortsatt) day!
image5
Så här glada blir jag och Linda när vi ser en kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0