Säg att du älskar mig!

Har nyss sett säg att du älskar mig. Usch vilka svin det finns. Och då menar jag både killar och tjejer. Om ni inte sett den så se den, man får sig en tankeställare.

Igår var vi ju på teater. Var riktigt roligt, ska lätt snart dig igen. Så härlig känsla. Det roligaste som hände var när jag kollade på Ida och hon satt och sov. Jag och Christa garvade så in i. Så Ida missade typ en kvart. Haha. Var i säng vid elva igår så jag har varit dödstrött hela dagen.

Red en snabb runda innan. Sen har jag bara legat i sängen och kollat film. Nu ska jag lätt gå och lägga mig. Ska skriva protokoll hela dagen imorgon. Suck.

PÅ LÖRDAG BLIR DET PARTAJ FÖR CHRISTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0