The weekend!

Söndag redan. Tiden går enormt snabbt. Fredagen tillbringades på ridhuset. Var hemma vid sju, åt och duschade sen somnade jag gott i soffan. Igår så var jag på ridhuset till tre, när jag kom hem red jag Flisan i det underbara vädret. Vid sju var jag hos Ida. Hennes härliga föräldrar bjöd mig på middag:) Tackar för det. Sen sminkade jag Ida och hon blev så jävla het. Efter det fixade Emma hennes hår. Shit vilken pudding. Det verkligen sken om henne. Tyvärr hände ju lite tråkigheter så man blev lite besviken. Men vi gav oss iväg på fest ändå. Hann med två till och med.

Fast det inte blev som vi planerade hade jag grymt kul med Ida och Emma.

Idag så vaknade jag ganska tidigt, jag och mamma slängde ut hästarna och gjorde vid stallet. Sen grillade vi korv i solen, premiär:) Efter det tvättade jag bilen och dammsög den. Jävlar så skitig. Gick några timmar där. Sen bjöd mamma på våfflor (inte en tanke på att det är våffeldagen). Efter de red jag Flisan i skogen i typ två timmar. Hade karta med mig fall i fall jag skulle rida vilse, men jag hittade hem. Sen var det dags för middag och OC. Nu är jag nyduschad och längtar efter sängen. En hel dag utomhus är inte fel:) I love it.

Har matteprov imorgon och inte ens öppnat boken sen i måndags. Uppenbart hur de kommer gå. Hatar matte. Blä. Och på lördag är det högskoleprov. Vill inte. Whhaaa. Panik.

Nej fasen vad trött jag är.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0