In love.

Aaaa ja, feels great:)

Helgen var lugn och skön. Lite god mat, film och mys på stranden. Aldrig fel.

Usch ska jobba denna helgen. Suck. Jaja, pengarna behövs. Inte för jag hade tänkt spendera de på ngt speciellt, men pengar är ändå alltid bra att ha. Så det blir inget partajande. Resturang och bio låter mer än trevligt:)

Har religon nu. Tråkigt. Vill hem. Mockade alla boxarna innan skolan, vid typ halv sju. Fattade knappt att jag var vaken så de gick ganska så lätt och snabbt. Ska försöka komma iväg till ridhuset vid tre, så jag är hemma vid halv fem. Perfekt:)

Studenten närmar sig med stora steg. Och alla frågar hur de känns. Har inget bra svar. Kan inte sätta fingert på de. Men jag verkar iaf inte vara lika överlycklig som alla andra är över att ta studenten. Och de är inte det att jag inte har fattat än, för de har jag. Jag vet ungefär vad som väntar, och precis som alla andra så är jag lite nervös och har lite känningar av ångest. Men nu är de liksom bara att jobba och kanske resa detta året. Sen ska jag fanimej ha bestämt mig vad jag ska plugga. Japp. Ett år har jag på mig att fundera. Paaaaaaanik. Jag kan liksom bli vad jag vill. Enorma möjligheter, så känns de som jag måste veta vad jag ska göra med resten av mitt liv. Som att man inte har råd med misstag. Men de hoppas jag. Så jävla dyrt att plugga bara, så det hade ju inte varit dumt om de kändes bra direkt. Sen vill jag fan inte plugga hela mitt liv. Vill gärna hinna med lite roligt innan man är pensionär:P

Men allt de kommer kanske av sig själv. Jag funderar, tänker, vrider och vänder på saker alldeles för mycket. Precis som vanligt.

Halv timme kvar sen slutar jag. Yeeeeees.

Jag får väl ta och svara på de jävla frågorna om hinduism. Jippy.
Och förresten. SAKNAR DIG IDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0