Jajajajajaja

Så var lååånghelgen slut. Den gick rätt fort för att vara lång. Men jag har haft en trevlig helg iaf. Kan ju inte skriva ner allt här då blir de en hel roman. Men har grillat lite hos Linda och firat Valborg hos mig i skogen. Helt okej:)

Och idag är jag mega glad. Skulle egentligen fölvakat i natt på skolan men fölet hade kommit i helgen så jag slipper. Wiiiie. Gött.

Också fick vi studentmössorna idag. Nu närmar det sig. Spännande.

Kommit på att jag saknar mitt röda hår lite. Men kan ju inte färga det rött nu när de är vår och nästan börjar bli lite sommrigt. Det passar inte alls ihop. Nej jag får vänta till den mörka tråkiga hösten, då ska mitt hår också bli mörkt:) Men inte tråkigt. Rätt intressant att läsa om mitt hår kan jag tro.

Nej nu ska jag gå ut och göra ngt i de fin fina vädret.
image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0