PANIK!

Ååååååh va det är mycket att göra. Panik. Och jag bara skjuter upp allt. Mega ångest nu.

  • Hästskötarexamen på torsdag - har inte ens öppnat boken, kommer där med inte att klara det.
  • Nationellt prov i matte på onsdag -  har inte ens öppnat boken, kommer där med inte att klara det.
  • Inlämning av småföretagande på fredag - budget kvar
  • Inlämning i samhäll på fredag - globala miljöhot, inte ens börjat.
VARFÖR SKA ALLTING KOMMA DE SISTA VECKORNA? Paaaaaaaaanik.
Har ändå mest panik över hästskötarexamen. Pappa har betalat allt för att jag ska göra det och jag har inte öppnat boken. Men faktiskt har jag inte haft tid. Och nu känns det faktiskt inte lönt. Usch, kommer ångra resten av mitt liv att jag inte tog tag i de säkert. Men ska iofs inte jobba med hästar så behöver de egentligen inte.

Och vad gör lata Johanna nu då? SITTER FRAMFÖR DATORN. Jävligt begåvat. Men jag orkar inte och vill inte. Usch nu ska jag berätta något annat kul så jag inte drunknar i vågorna av ångest som är väldigt höga just nu.

För en vecka sedan fick Matilda sitt föl. Hingst föl:) Och i torsdags fick Carros häst också hingst föl. Vet inte vad busen ska heta bara. Kanske Say it right. Men då får han kallas för Sigge och det är ju lite B.

I lördags lämnade vi Precious på bete, skönt:) Sen på kvällen blev det HBG och hem till Johan där my dear Bear befann sig. Jäklar vad jag är fyndig:) Sen blev det Mink. Grymt mycket folk och härlig stämning. Skit tråkigt att det var 500 grader varmt där inne, kan likna det vid en bastu. Var riktigt svårt att andas där inne. Usch.

Igår var det morsdag pch det firades med släkten.

Nu ska jag duscha och sen vänta på att Björnis ringer:P Fast jag borde plugga.... Massor.
VILL INTE:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0