I lands problem

Har jätteont i magen. Fick det för någon timme sedan. Grubblar för fullt på anledningen till de. Kan vara något av följande:
-Björn hade jätteont i sin mage när jag hälsade på.
-Linda som har häst här är jätte magsjuk. Hon gick inte ens ur sin bil förrän hon såg att vi satt i vår. Så rädd var hon att hon skulle smitta oss.
-Mamma käkar vitpeppar för hon tror hon ska bli magsjuk.
-De senaste två dagarna har jag hoppat frukosten och jobbat på tom mage. För ngn månad sedan åt jag inte frukost och då hade jag ont i magen, när jag började äta frukost försvann mitt magont.

Jag hoppas på de sist nämnda.

Är mega trött, hård träning idag. Och så har jag så ooooooont i min maaaaaaaage.


Kommentarer
Postat av: dannjella

jag va vvaken hela natten pga av magsmärtor, det va hemskt.

2007-11-13 @ 22:31:09
Postat av: Johanna

Magont är det värsta som finns. Jag kan få ont i magen av ingenting känns de som. Suck. Hoppas du mår bättre i magen nu.

2007-11-14 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0