Ledsen...

Jag och mamma har nyss ordnat med en annons om Flisan som kommer ut i nästa Ridsport. Kommer gråta ihjäl mig när hon ska lämnas bort. Hon kommer tro att hon ska ner på ridhuset som vanligt och sen ska få komma hem i stallet och käka hö och mysa i sin box. Men de kommer aldrig hända. Hon kommer aldrig få träffa de andra hästarna igen. Hon kommer ställas i en box och i ett stall med en massa främmande hästar och jag kommer bara åka därifrån. Hon kommer vara helt oförstående. Sen ska hon få annan mat, sova på ett annat ställe, ridas av en annan människa, bli ryktad på ett annat sätt, få vara ute mer/mindre än vad hon är van vid, allt kommer ändras...

Jag känner mig som världens mest själviska människa. Tänk om jag ångrar mig?

Flisan♥

Kommentarer
Postat av: dannjella

gud :( snyft.
jag kommer ihåg när jag sålde min häst när jag va 11. haft honom sen jag va 3. det var jobbigt as hell, och jag saknar honom varje dag!

2007-11-20 @ 22:12:45
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Usch ja de är hemskt. Men man måste göra saker som tar emot för att komma någon stans ibland. De suger...

2007-11-24 @ 12:29:33
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0