Oasen

Igår fyllde min lillebror hela 16 år. Blev lite tårta men inget kalas eftersom det inte får plats så många människor nu innan huset är klart. Istället har vi varit på oasen idag och ätit. Mums. Fondyade både huvudrätt och efterätt. Är mega mätt nu, åt som om jag aldrig sett mat förrut. Fast har gått och halv svultit hela dagen för att jag skulle kunna äta mig mega mätt.

Jag är helt sjukt shopping sugen. Men så himla trött på väla och stan. Jag kan iofs shoppa i växjö. Fast man borde spara pengar. Men ja, ett par heta jeans kan man väl unna sig? Och någon snygg tröja... De dumma är att jag blir mega stressead när Björn är med så isf får jag åka in till stan utan honom och de är ju inte kul. Åååh önskar han tyckte de var kul att shoppa med mig. De hade löst många av mina klädbekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0