Saturday

Blev ingen träning för mig igår. Fick feber så Maria red Cajim. Hon tyckte jag skulle vila mig idag också så hon red både Flisan och Cajim åt mig. Snällt. Hon och mamma var borta i två timmar, blev lit orolig. De hade ridit till Kvidinge. Okej?

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Är ensam hemma och det är nice. Blir väl en flottig pizza iaf. Och kanske stan en runda? Eller? Äsch jag vet inte. Är inte så jättepigg så de gör inget om de blir soffan för hela slanten.

Fick reda på en mindre rolig sak idag. En jämnårig kille som gått bort. Ingen som jag kände, men mina vänners vän. Känns hemskt när man kan sätta ett ansikte på personen ifråga. Kan inte riktigt fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0