Today rocks!

Nu är Björnis hemma och de är sååååå nice. De enda som är tråkigt är att jag har mens. Men humöret är som vanligt än så länge i alla fall.

Igår var vi hos Tobbe, Nicke och Jonte var också där. Krängde pizza och godis och kollade lite film. Skulle egentligen kollat Idol men Tobbe har inte fyran. Var nära döden där. Men har kollat klippen på nätet iaf. När vi kom hem var Maria här. Satt och snackade skit med henne och mamma och pappa ett tag. Pappa slutade jobba vid halv ett på natten. Ingen kan fatta hur min stackars pappa sliter. Men nu är allt putsat, målning och lägga golv är nästa sak som står på schemat.

Kan de bli julafton typ nu? Eller imorgon?

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Just nu är Björnis och meckar med ngn data. Och jag ska snart rida och mocka. Det ska bli härligt. Är skönt väder idag. Är ganska så fattig och har tänkt spara till julklappar. Men utgång hade ju inte varit fel. Får se vad babe säger, som student är inte han heller världens rikaste. Tur att det finns någon mer än jag.

Nu ska jag städa rummet sen ut i stallet. Ha en jävligt härlig lördag kväll allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0