Dags att skriva...

Var uppe tidigt imorse och red, sen kom Linda för hon och Vivvan skulle iväg och besiktiga Taggen. Tyvärr gick han inte igenom:( Han hade ett tråkigt överben på insidan av höger framben. Han markerade inte någotnting men det syntes rejält på röntgen, tydligen satt de farligt nära knäleden också. Tråkigt.

Har varit på City Gross med mamma. Handlade massor. Vi var så jävla hungriga så man hade lust att ta med sig hela affären hem. Sen blev det en god fika när vi kom hem. Nu ska jag vila lite sen ska jag och mamma ut och rida. Ska lära henne en runda vid sjön.

Snart är det helg igen och jag hade bara tänkt vara hemma. Blåbärshoppning på söndag ju. Också ska jag försöka få pappa och brorsan att få klart den lilla boden så vi kan ha alla täckena där. Börjar bli ganska trångt i sadelkammaren nu.

Har nyss målat fransk manikyr, guuuud så snyggt:)

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0