Ida dag idag:)

Uppe med tuppen imorse, red Flisan och Cajim. Blev nog bara en halvtimme var. Men de har haft en hård helg så de kan behöva slappa lite. Imorgon är det träning och back to reality. Klockan nio kom pappa hem en sväng, jävla tur jag hade. Tog bilen och körde ner till vårdcentralen för att ta några blodprover. Som visade.... INGENTING. Precis som jag vetat hela tiden. Men nu är det gjort i alla fall.

Ska ut och mocka nu sen slänga mig i duschen. Vid två kommer Ida hit. Ska bli så himla kul. Skit längesen vi träffades. Wiiiiiiiee. Lär väl bli en jävla massa häst snack. Hellre de än massa tjat om killar. Eller hur Ida:)

Nej nu ska jag ut i stallet.
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0