Summering

Igår hade jag skrivit ett mega långt inlägg om hur min vistelse i Växjö var, precis när jag skulle publicera hängde sig skiten och allt försvann. Blev irriterad, slog igen datorn och gick och la mig. I korthet så innehöll Växjö besöket: bakning av kanelbullar, bio, Bishop Arms, shopping runda i Växjö, sova-sova-sova och en massa mys. Var väldigt trevligt som vanligt.

I dag har jag ridit och tränat, har dessutom hunnit med att sola en sväng. När pappa kom hem frågade han om jag ville hjälpa till att laga vägen, så medans han satt i traktorn skyfflade jag ner grus och mamma jämnade till. Mjölksyra. Så är det när man bor på en gård, jävla massa att göra hela tiden. Inte för att jag brukar göra så mycket mer än sköta stallet men ändå.

Veckan verkar bli ganska packad ändå.
Onsdag: Åka till Laholm med mamma och Maria (min tränare) och titta på dressyrsadel. Träna Flisan och rida cajim.
Torsdag: Måste skicka in mitt engelska b betyg. Rida båda hästarna, hinna sola igen? SÄTTA UT ANNONS PÅ FLISAN.
Fredag: Björn kommer hem? Rida båda hästarna. Mamma och pappa på fest = inte vara hemma. Mina syskon kommer riva stället här hemma. Följa med på festen? Dont know...
Lördag: Kalas hos farmor. Fest på kvällen?


Nu ska jag nanna. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0