Those dancing days.

Men fy vad dålig jag är på att blogga. Björns fel, blir så när han är i närheten. Men jag kan skriva lite om vad vi pysslat med de senaste dagarna.

Torsdag
Björn kom vid fem tiden. Åt middag hemma hos mig, sen körde vi och hälsade på Biritta och Sune. Trevligt. Slocknade väldigt snabbt när vi kom hem.

Fredag
Hade "sovmorgon" men morfar kom hit och började slå ner väggar vid åtta så det blev inte så mycket av de. Slöade mest, Björn körde och hälsade på sin pappa medans jag mockade och grejjade i stallet. Sen duschade jag och försökte göra mig lite fräsch. När Björnis kom hem körde vi till Ekebo och köpte massa godis. MUMS. På kvällen åkte mamma och pappa på fest, vi ville inte vara här eftersom det var ett jävla liv. Köpte flottig mat och körde till min mormor och morfar som passade mina kusiner. Kollade Idol och Fredag hela veckan. Sen var vi typ döda. Körde hem och sov.

Lördag
Jag gick upp halv åtta men Älskling fick sova vidare. Red Flisan och Cajim sen släppte jag och Linda ut de i hagarna där nere. Var inne igen vid tolv. Vid halv sex var det panik i huset eftersom vi skulle vara hos farmor sex. Maria kom och hälsade på mitt i röran. När vi äntligen var på väg mot bilarna säger Maria Eeeh ska det brinna sådär mycket? Då står det mega stora lågor vid pappas eld plats, jahapp. Fram med slangen och leka brandman. Vattenspridaren har stått på i två dygn, ni kan ju tänka hur mycket det brann. Höll på att ryka i två dygn också. I alla fall så anlände vi till Höganäs lite försenade och med en härlig doft av rök. Fick god mat och farmor var så jävla rolig så jag höll på att kissa på mig flera gånger. Dessutom försökte hon fylla min pojkvän. Haha, de var lite kul. Nejmen jag hade jättekul, längesen jag skrattade så mycket. De behövs ibland.

Jag och Björn tänkte sticka ut men så konstaterade vi att det skulle bli svårt att få in mig ngnstans så jag sa att han skulle sticka utan mig. Fick tjata lite. Så hela familjen begav sig mot Bahnhof där vi skulle lämna av Björn. När vi är framme så säger pappa han vakten känner ju jag. Så han pratade med honom så jag kom in. Vi slapp betala inträde och allt. Gött. När vi varit inne i ungefär tio minuter ser jag Anna Martinsson.

Jag har tränat ponny och lite stor häst för Anna. Hon var välidgt länge min förebild och jag har jobbat mycket hos henne. Har haft så många, roliga, tuffa, jobbiga, sorgsnaoch härliga stunder hos/med henne. Och tack vare henne har jag lärt mig väldigt mycket!

Så det blev lite kramar med Anna. Var så himla kul att se henne. Det komiska var att mamma träffade henne för några dagar sedan på väla. Aaaw va kul det va att träffa henne. Sist jag träffa henne var när jag praktiserade hos henne och det var typ i tvåan på gymnasiet. Det var faktiskt en av kvällens höjdpunkter, att få träffa Anna. Jag blev varm i hela kroppen av att se henne:)

Efter en stund dök Nicke och Jonte upp. Blev lite dansande, trots att musiken sög så in i helvete., Var nästan så man kunde börja gråta. Fy va kasst. Klockan två var vi helt utmattade. Tog taxi hem alla fyra. Hoppade av vid stationen och GICK hem. Det var fanimej minus grader och jag hade shorts och strumpbyxor. Somnade gott i sängen vid halv fyra. Björnis höll om mig och försökte få mig varm.


Söndag
Sov ända till elva. Rätt skönt. Lite frulle och mocka. Och städa rummet. Gud va skitigt. Björn dammsugade och jag bäddade rent och dammade. Blev jättefint. Klockan sex var vi hos Birgitta och Sune och åt middag. Jättegott!

Måndag
Nu känns det tomt och ensamt igen när Björn har försvunnit. De gör de alltid. Usch. Längtar till jag flyttar. Som tur det är kommer han till helgen igen eftersom Sabina fyller 25 på torsdag och ska firas i helgen. De ska bli nice. Måste till väla på onsdag och hitta ngt hett att ha på mig. Björn ochjag ska antagligen dit, men kan inte handla kläder när han är med. Blir inte bra, eller jag hittar iaf aldrig ngt när han är med. Men de kan ju inte han hjälpa.

Pratade nyss med pappa. Alla partierna är på plats nu i huset. Ni kan inte fatta hur jävla fint det kommer bli. Snart ska de börja putsa väggarna. Tänk ett stort mysigt hus till jul. De ska bli härligt. Öppen spis och allt.

Ikväll är de träning med Precious och sen med Cajim. Också måste jag ju rida Flisan också. Busy, busy.

Nej nu ska jag kolla om Sanja tänkt vakna idag. Ha de nice.

Förresten, Älskar dig Björnis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0