To late to apologize.

Tordag = torsdagar är bra eftersom Björn brukar komma hem då.
Måndag = måndagar suger eftersom Björn åker hem då.

I torsdags kom då Björnis hem. Han fick en tröja av mig för att han är bäst i världen, vilket jag glömde säga:( I skymkningen var vi ute och gick, såg massa hjortar. Jättemysigt. På kvällen åkte vi till Björns pappa, de hade fått valpar. Grymt söta!
image43

I fredags gick jag upp tidigt och red hästarna. När de var gjort åkte jag och Björnis till Väla. Handlade Calvin Klein parfym och Stieg Larsson bok till Sabina och en "barbiedocka" som var ryttarinna med utrustning plus en häst med hinder till Lovisa. På kvällen blev de kalas hos Björns pappa. Väldigt trevligt. När kalaset var slut åkte vi till körtelfeber-sjuke-Danne och helt-friska-Elin. Tittade på Oceans 13, väldigt bra film! När den var slut var vi helt slitna och begav oss hemåt.

I lördags skulle vi sova länge, men de gick åt skogen. De började banka och ha sig så de var ganska omöjligt. Björnis var mega trött, tog nog halva dagen innan han började vakna till liv. Men vid fem hade vi snyggat till oss och var redo för ännu ett kalas. Åkte till Ängelholm och till Birgitta och Sune. Fick träffa Sunes föräldrar, inte alls så hemskt som jag föreställt mig. Åt god mat och det var ungefär efter de som det började gå utför. Sune, Björn och Sabina blev ASPACKADE. Björn var skit rolig, skrattade så jag fick ont i magen. Vi ett tillfälle petade han på Berit och sa Kan du prata med mig? Haha, som vi skrattade. Sen var de dags för tårta, och det dracks ännu mer. När Berit och Torsten var nöjda skulle Sune följa de ut. Efter en stund ringde Torsten Har Sune kommit hem? Han var rädd att Sune skulle gå vilse. Haha. När Sune kom hem la han sig i soffan och somnade typ direkt. Då började jag fundera på om jag skulle köra hem min asfulla (men supersöta) pojkvän. Efter en stund fick jag med honom hem.

Vaknade mitt i natten av det stank sprit. Öppna fönstret!

I söndags gick jag upp före Björn, trodde han skulle sova hela dagen så tog ut Cajim en runda i skogen. Vid halv tolv ville Älsklingen ha pizza så fick köra honom till Nicke och sen till Rosa kiosken. Tre timmar senare kom han hem. Vid fem kollade vi världscupen med mamma och åt paj med glass. Mums. Sen red jag Flisan, läskigt i mörkret. Efter de körde jag och Björn till Oj och köpte massa flottigt. När vi kom hem åt vi massa flottigt och tittade på Råttatouille (eller hur de stavas), den var väldigt bra. Måste ses. Somnade dödstrött efter de.

Drömde massa skumma saker inatt och har sovit jättedåligt. Jobbigt.

Idag vid tolv åkte Björn hem och jag har massa ångest och känner mig jätteensam. Men men, så är de med distans förhållande antar jag. Längtar till jag flyttar till Växjö, då behöver vi inte vara ifrån varandra så länge och det blir inte så jätteintensivt som de blir nu när vi träffas.

Lyssnar på Timbalands album nu, Apologize är inte helt fel.

Nu ska jag duscha och dra igång en film tänkte jag.
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0