Trappan

Att träffa Ida igår var underbart. Blev inte så mycket shoppande, mest en massa prat. Jättetrevligt. Hur tror ni de gick med jeansen? ÅT HELVETE. Finns ju inga jeans som sitter bra på ngt så stort som de jag har. Jaja, fortsätta leta.

När jag kom hem kunde jag inte komma upp på mitt rum eftersom pappa tagit bort trappan. Så där satt jag och var helt fast. Kunde inte göra någonting. Skit tråkigt. Efter cirka två timmar var den nya (jättefina) trappan på plats. Så nu när man kommit ner för trappan måste man sätta på sig skor. Traska bort till plasten, ta av sig skorna och sedan KLÄTTRA genom plasten. Detta är ju så jävla kul när man kommer ner på morgonen och knappt hunnit öppna ögonen. Men den 24:e december ska de var klart. HÅLL UT JOHANNA! YOU CAN MAKE IT. Så jag hinner uppleva vårt färdig byggda hus i cirka en månad, sen flyttar jag. Lönt.

Imorse var jag ute och red Cajim, han fick syn på Dischna och skrek som en galning hela rundan. Blev rätt irriterad på honom faktisk. Ska gå ut och mocka lite senare. Var uppe till tolv och kolla film igår. Chock för mig. Så nu ska jag vila lite innan det är arbete igen. Träna klockan sex ikväll. Puuuuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0