Trötter.

Trött, trött, trött, trött och jättetrött är vad jag är. Orkar inte tänka orkar inte prata, orkar ingenting. Vill mest bara sova. Det är bra med sömn, då slipper man tänka och känna. Man bara sover. Det är skönt. Skulle lätt kunna gå i ide. Men de hade jag säkert ångrat imorgon om jag gjort.

Har tränat Flisan idag, gick bra men hon var lite seg. Till och med lite segare än vanligt. Fast hon hoppade högt och ganska fint. Det var bra. Imorgon är det träning med Cajim. På söndag ska han på blåbärshoppning. Hihi. Lär väl vara jag och små ungarna men de ska bli kul och se hur han reagerar.

Blä vad jag hatar när allt är komplicerat. Kan man inte spola fram tiden lite? Snälla. Usch jag vet ingenting. Helt yr i pottan och inte blir det bättre. Saknar Björn.

Halvtimme kvar till Desperat Housewifes.

Denna låten är ganska uttjatad men videon är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0