ÅNGEST!

Klockan 6:55 åkte Älskling tillbaka till Växjö. Det suger. Hatar när vi måste vara på vars ett håll, fan va bortskämd man var när man kunde hälsa på varandra när man ville. Aaaarh vill han ska vara här igen. Usch. Nu tar det typ 14 dagar innan vi ses igen.

Har haft fina dagar tillsammans. I fredags så käkade vi hos Danne (och Elin), de va gott och mycket trevligt. Och i lördags var vi på poker kväll hos Matte, Björn va grym:) Men eftersom han börjar bli sjuk begav vi oss hem vid elva tiden. Och igår var vi ute och gick en lång runda i skogen, mysigt. Sen åt vi hos hans pappa och efter de red jag Flisan och longerade Precious. Stackars Cajim fick klara sig utan motion. Men han ska iofs tränas idag. Och igår kväll körde vi till Ängelholm och hälsade på Björns mamma och Sune i deras nya lägenhet. Där var jättemysigt. Skulle lätt kunna bo där.

På ett sätt längtar jag enormt till jag också flyttar till Växjö dels för att det ska bli väldigt spännande att börja plugga men såklart också för att Björn finns där. Men det kommer bli en stor omställning för mig. Utan hästarna. Och jag är jätterädd att jag ska känna mig ensam och få hemlängtan. Just nu vill jag verkligen flytta hemifrån, men jag trivs ändå så bra med att bo här på gården och jag kan i princip göra vad jag vill här. Tänk att bo i en liten lägenhet, det kommer bli rätt stor skillnad. Ja usch, jag tror nästan jag är lite rädd :P

Idag SKA jag göra klart min recension. Ska vara inlämnat innan fredag. Ångest över det också. Im not gonna make it. Jag pratar kass engelska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0