Bort.

Vill flytta här ifrån. Nu, nu, nu. Fattar mig inte på människorna i det här huset. Om någon låter bli att berätta en sak för mig så bryr jag mig inte. Och jag frågar inte och tjatar inte för att få reda på ngt. Om jag sedan av en "slump" får reda på det så bryr jag mig inte heller så mycket. Och jag  tycker absolut inte synd om någon, och nu så förväntas det att jag ska göra det verkar det som. Men nej, det gör jag inte.

Klockan är halv elva och jag brukar gå och lägga mig nio. Jag har haft en jävligt jobbig dag och vill bara gå och lägga mig. Då får man i huvudet Johanna, vad är det med dig idag? Så frågar jag varför det skulle vara något med mig. För att du verkar kort i tonen. KONSTIGT? Varit ute i stallet från fem till halv nio, och har en jävla massa saker och frågar angående att plugga och flytta hem ifrån i skallen konstant. Bryr sig någon? Nej. Frågar någon? Nej. Så va fan ska jag då göra det för?

Vill inte bo här mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0