Dagen efter...

Fy fan vad jag har ont i huvudet. Usch. Så fort jag rör mig känns de som om hela skallen ska sprängas. Aj.

Kvällen började ju då hos Jonte vid sju, trillade in en massa härliga typer och det dracks rättså rejält. När vi skulle ta tåget mot stan vid tjugo över elva var alla riktigt fulla. Hur kunde det hända? När vi kom in till stan blev de Utposten och lite shottar. Me like:) Sen var då frågan, vart ska vi? Att gå som 19 åring i Helsingborg en lördag kväll är inte kul för det går inte att komma in någon stans. De suger. Men så stack jag och Hanna till en fest mitt i röran och shottade ännu mer. Det var då vi började bli riktigt fulla. Vid två hade vi bestämt oss för att vi skulle till Cardinal. Så stod vi där i kön och jag hade ingen chans att komma in eftersom jag är för ung. Så jag bestämde mig faktiskt för att åka hem. Tidig hemgång. Men jag var så full så det spelade ingen roll. Så jag hamnade på 520:an igen! För jävligt. Också hade jag tur så mamma kom och hämtade mig på stationen. Hon vill inte att jag ska gå hem på nätterna. Men igår var faktiskt första gången som jag ringt hem en natt och bett om skjuts.

Det var jättekul igår, men mindre idag. Hanna och Caca är galna. Haha, men roliga. Mina strumpbyxor gick sönder så fick vi tag i nagellack och skulle laga, men det såg ut typ som jag hade en svart vårta på benet. Haha. Men det var bättre än inget. Och nu imorse när jag kollade på benet så har jag ett rivsår som är typ en decimeter långt och så är det mega svullet + lite nagelack. Gööött. Men de gör ont:(

Känns inte så jättekul att ha två hästar som ska ridas och att det ska mockas också. Men va fan. Man måste ju. Så jag ska gå ut i stallet nu och mocka, sen äta middag och sen rida. Tror jag pallar mer när jag ätit.
Min frukost idag bestod av: Ett glas vatten, ett mega glas oboy och en negerbulle. Bra Johanna. Stabilt.

Längtar faktiskt redan till nästa gång de blir partaj, fast jag är bakis. Så kul att träffa alla. Synd att Björn inte är med bara. Men när han kommer hem ska de festas:) Wiiiiiie.

Nej nu ska jag ut i stallet.image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0