De va ett tag sen.

Har varit sjukt dålig på att blogga den sista tiden. Fy. Men har inte alls varit sugen på de. Som vanligt har jag kännt mig trött men för ovanlighetens skull även hängig. Var rädd att jag skulle bli sjuk ett tag men de verkade inte bli ngt av de. Tack gode gud för de.

I går lämnade jag i alla fall in min engelska. På onsdag är det halshuggning. Jag vet redan att de kommer gå skit, speciellt med min inställning. Jag har typ redan gett upp, för längesen egentligen. När jag lämnat in engelskan så körde jag till väla. Stod och väntade på parkeringen tills de öppnade. Alltså jag hittar fan inga kläder längre. Min röv är så jävla bred så allt i byx/kjol - väg ser rent ut sagt förjävligt ut. Och sen känns de som min mage är mega svullen så jag vill inte ha några tighta tröjor. Gav ganska snabbt upp på kläd fronten. Förstår mig inte riktigt på modet heller. Det är på väg att bli höst och vinter, inte fan vill jag springa runt i tights och någon klänning/tunika då. Jag vill ha stickat! Därför köpte jag en stickad halsduk och en stickad mössa. Jag ska INTE frysa. Sen hittade jag det jag var ute efter: stövlar. Hittade de på scorett. Egentligen inte exakt sådana jag ville ha men eftersom jag letat igenom alla sko butiker på väla så fick de bli dessa eftersom de var närmst min beskrivning och mina önskemål. Vid elva tiden var jag redan färdig och begav mig hemåt. Klockan tre var de träning. Jävla massa träningar hela tiden. Har tränat måndag, torsdag och fredag. No life.

Idag hade jag bestämt att jag inte skulle ställa klockan. Vaknade första gången klockan sex, gick på toaletten och drack lite sen la jag mig igen och sov faktiskt ända till tio. Skönt. Gav mig ut i skogen på Cajim och sen Flisan. Sen blev det oj med mamma och efter de mocka och putsa saker i stallet. Klockan två var vi klara. In i duschen, på med kläde roch smink. Vid fyra slängde vi in hästarna, fixa frillan och iväg. Var på kalas hosmin morbror. Var trevligt. Men nu är jag dödstrött. Skönt med en hemma helg. Nästa helg blir de Växjö och hälsa på Björn. Jobbigt att åka tåg men kul att träffas.


Jag vill flytta nu! Pallar inte va här, jävla ståhej hela tiden. Arh. På tre olika ställen spelas tre olika musiksorter, och det spelas höööögt. Telefoner ringer och de springs i trappan. Det bråkas om vem som har lånat pengar av vem, vem som ska köra vem till stationen, varför inte jeansen är tvättade, om man kan skynda sig att utföra sina behov så att andra kan fixa håret. Snälla ge mig lugn och ro innan jag dör!

Har inget tålamod längre och blir ledsen över små saker, inte alls likt mig. Jag behöver få va ifred och jag behöver få vara utan massa stimm och oväsen. Jag vill bara kunna slappna av lite...


image42
Tänk att någon i min ålder ser ut så här. Konstigt man blir deppig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0