Gimmie more;)

Fan va Brittans låt är bra. Den går om och om igen. Ooooh me like. Yummie.

Har varit i Växjö sen i torsdags och haft jättemysiga dagar med Björn. Och Dan. Haha, som egentligen skulle lämnat oss men de sket sig. Fast han tar så mycket hänsyn så har knappt märkt han. Tyvärr har han nog märkt mig:( Hoppas jag får hälsa på igen. Man vet aldrig. Men jag kommer aldrig i hela mitt liv säga att Thåström (stavar jag säkert fel som pricken över i:et) är bra. Blir hel deppig av hans musik. Och Växjö var jättefint, eller ja har ju mest eller nästan bara varit inom Campus. Längtar så enormt mycket till när jag flyttar. Skiter snart i vad jag ska läsa bara jag kommer dit. Pedagiken skiter sig nog ändå. Hjälp va fan ska jag välja för kurs??? Har bara en månad på mig att bestäma mig och jag har grymt mycket ångest vilket ingen verkar fatta. Men jag får väl försöka läsa mig till hur jag ska göra. Arh panik. Bara jag kommer iväg så jag i alla fall kommer igång så går de nog. Jag är ett jävla kontrollfreak och Björn är min raka motsatts. Men de ordnar sig. Hihi.

Har som sagt haft de underbart. Blivit massa pussar och kramar och mycket titta på tv. Göööött. Och jag överlevde tågresan. På båda hållen. Fast de blev knivigt när jag skulle hem så hjälpte Björn mig. Wonderful. Men nu är jag tillbaks till verkligheten. Uppstigning klockan sju imorgon och engelskan tynger ner mig som aldrig förr.

Varför kommer alla skumma tankar på en och samma gång?

Natti.

Kommentarer
Postat av: Dan

vill du komma hit igen eller??? thåsröm bör du lära dig gilla......

2007-09-10 @ 00:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0