Happy!

Vaknade klockan fyra inatt och var helt genomsvettig. Örk. Drömde en äcklig mardröm om gubben som var här igår. De var hemskt. Fy. Tänk om jag varit liten igen, då hade jag bara kunnat gå ner och lägga mig hos mamma och pappa. Men nu går inte de.

Studievägledarna är konstiga. Ville inte prata med mig igår, och inte idag heller. Störigt. Får prova sen igen. Engelskan är snart i mål. Inte alls långt kvar. KÄMPA.

Är skit glad för Björn kommer hem idag. Helt plötsligt hade han bestämt sig för att åka hem. Wiiiie va kul:) Så får jag se om jag åker med upp på lördag eller hur de blir.

Ska träna Cajim klockan fyra och rida Flisan innan de. Och klockan sex kommer Björnis. Jippy!

Nu ska jag fan läsa engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0