IHBOD

IHBOD= Inflyttningsfest hos Björn och Dan

Ja i torsdags kom ju Älsklingen hem, det var kul. Var i stan och shoppade i fredags och tog en fika, och en rinda på familia igår. Vid halv fyra igår åkte jag, Björn, Nicke och Simon till Växjö. Stannade på Mc Donalds, gott. När vi var framme sminkade jag mig och sen kom Danne och Elin. Efter de kom alla från Dans musikklass. Så dracks de rätt rejält. Fick fin, fina drinkar av Björn också blev de lite öl mellan varven.

Imorse var alla sjukt trötta. Jag, Björn och Simon traskade till Ica för att handla frulle. Sen blev det tv spel (dötråkigt) också fick jag se Smala Sussie.

Kom hem vid halv fem lagom sliten. Ska äta middag snart och sen rida. Im dead. Imorgon blir de barnpassning mellan tolv och fem. VILL INTE. Dumt att jag sa att jag kunde. Suck. Och denna veckan ska engelskan bli klar. Usch vad jag har ångest.

image35
image36
image37
image38
image39
image40
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0