Like you just the way you are.

Yesterday
Var på Ikea med mamma. Handlade lite saker till Björn och pekade ut massa saker som jag vill ha när jag flyttar. Ska ju lätt ha en dubbelsäng. Handlade lite krokar och grejjer som mina halsband hänger på nu. Såååå nice. Också köpte jag en väska, en sån man drar efter sig på hjul. Som typ tanter har. Skit fräckt. Eftersom alla Björns saker kommer ta 50% av min packning så behövs en stor väska. Ser lite lökigt att gardinstången sticker upp bara.

På eftermiddagen tränade jag Cajim, han var busig som fan. Har ridit några gåner med titan bett nu, riktigt stor skillnad. Ska köpa ett, lösa bettringar kostar 1400:-  fasta ringar kostar 2200:- Inte så billigt men absolut värt pengarna.

Maria ska rida Flisan och Cajim under tiden jag är i Växjö. Gött.

Kvällen igår kollade jag fanimej på tv. Kan inte komma ihåg sist jag gjorde det. Skit längesen känns de som. Kollade Idol och House. Sen somnade jag i min goa säng.

Today
Gick upp 6.30, var ute i stallet vid sju. Red Flisan en timme i skogen. Sen körde jag syrran till stationen och efter de var de Cajims tur. Sen asade jag ut alla kamelerna. När de va gjort mockade jag sen gick jag in. Sov en timme innan mamma kom hem. Nu ska jag slänga ner lite kläder och sånt som jag ska ha med till Växjö. Inte så mycket för typ tre dagar men ja ändå. Hinner inte göra de imorgon eftersom jag ska rida innan jag sticker. Vet inte om jag ska ta med datorn? Kanske.

Kommer vara så jävla typiskt om jag typ missar ngt tåg eller hoppar på fel. Kan vara grymt förvirrad ibland.

Ska och sola också. Ser förjävlig ut. Usch. Och ladda mobilen med låtar. Får ju inte glömma lilla Timbaland. Han som får äran att vara med en hörna på min titel. Inte illa de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0