På hugget.

Jag trodde ju att jag skulle få en lugn hemma kväll igår men INTE. Tobbe ringde sen kom han och hämtade mig och vid halv nio satt jag på tåget på väg mot Helsingborg. Först spelade jag och Tobbe biljard. De var riktigt roligt. Haha. Är inte så bra på biljard menTobbe gav mig ltie tips så emellanåt låg vi till och med lika. De va kul. Nästa ställe blev Utposten. Tog lite dricka och jag tog en påse chips. Mums. Vidare mot Tempel där vi mötte resten av gänget. De var kul för de var så längesen jag träffade alla. På Tempel satt vi i typ en timme sen började vissa tycka att de var lite segt så då gick vi ut också stod iv där på gatan. Jaha vad gör vi nu? Två stycken ville till Cardinal, två ville in på tempel igen och jag och Jonte villte äta. Så de fick bli så. Tog oss varsen kebab och snackade skit i typ en timme. Konstaterade att vi inte var så särskillt sugna på att festa vidare. Så vi traskade mot Knutpunkten och bestämde oss för att 520:an hem. Fast att jag förra fredagen svor att jag ALDRIG MER SKA TA DEN JÄVLA BUSSEN, så gjorde jag de igen. Träffade Sanne på bussen, hon var brun som en neger och jag blev avis. Slängde av Jonte vid stationen och jag hoppade av två senare för att GÅ hem. Pratade med Björn hela tiden i luren så de var bra, hade sällskap hela vägen hem. Tack Älskling:) Var i säng vid fyra.

Vaknade halv nio, inte fått mer än fem timmars sömn. Gick ut i stallet och red Cajim en låååååång runda. Jättefint väder. Älskar hösten. Sen släppte jag ut hästarna och efter de var de i bilen och raka vägen mot Jonstorp. Hämtade Precious där och släppte in henne till de andra galningarna. Sen mockade jag, fyllde på spån, fyllde på vatten, sopade, putsade träns + benskydd, sopade av sadelkammaren och gick in. Slängde mig i sängen halv tre och för en kvart sedan vaknade jag av att Tobbe ringde. Det han ville berätta var hur sjukt full han var igår, och att han sovit ända tills nu och kände sig riktigt utvilad! TACK FÖR DEN! Själv så kan jag glömma att få vila mer. Måste städa rummet lite snabbt, ta reda på när fan vi ska äta???? Är mega hungrig. Sen måste jag finna något i min garderob att ha på mig. Vet typ 50% av de jag ska ha på mig:) Sen är frågan om jag hinner/pallar/behöver sola. Känns som ett stort NEJ just nu.

Fest hos Jonte ikväll. Frågan är om man orkar mer utgång. Kanske. Svider i plånboken bara.

SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0